Aktualizacja Zebra – Czy jest się czego się obawiać?

edytowano March 2015 w Aktualności
image
Aktualizacja Zebra zbliża się wielkimi krokami... Jesteście na to gotowi? Nadążając za wszystkimi zmianami w aktualizacjach Google, śledząc najlepsze praktyki, czytając o wzmiankach o aktualizacjach algorytmów Google można zmarnować codziennie połowę dnia. I tak zostaję nam tylko niepokój i przygotowania do kolejnego przewrotu w społeczności SEO. Rozgryzanie, co jest prawdą, a co nie jest prawdą oraz implementacja najciekawszych wzmianek, zakrawa o prace na całym etacie.

Dla właścicieli firm internetowych, a zwłaszcza właścicieli e-commerce, aktualizacje Zebra może oznaczać dużą różnicę w ruchu na stronach sklepów, co w niektórych przypadkach podchodzi pod ich być albo nie być.. Na ustach wszystkich są jeszcze Pingwin i Panda, jednakże kolejne aktualizację już wiszą w powietrzu. Co do aktualizacji Zebra większość informacji to spekulacje, a część z nich jest po prostu nieprawdziwa. Zalecam ostrożność i żeby było jasne JESZCZE JEJ NIE MA. Tutaj link.

 

Co zastajemy przed Aktualizacją Zebra

Reprezentant Google Matt Cutts ogłosił, że algorytm Panda będzie aktualizacją realizowaną automatycznie i stopniowo, a nie przez ręczne odświeżenie. Dla właścicieli stron internetowych, oznacza to, że zmiany będą znacznie mniej widoczne oraz łatwiejsze do strawienia (Miejmy nadzieję!).

Google Matt Cutts podzielił się z nami jeszcze czymś. Cytuję: "Mamy w swoich planach uruchomienie jeszcze w tym roku, może trochę wcześniej, regulację oceniającą, jakość sprzedawców, ponieważ nie chcemy, aby słabo oceniani sprzedawcy występowali wysoko w wynikach wyszukiwania. "

Webmasterzy nazwali tę aktualizację „Update Jakości sprzedawcy”, lub „aktualizacja Zebra”. Pamiętajcie, że żadna z tych nazw nie jest oficjalna. Matt Cutts, chociaż nie powiedział, w jaki sposób Google będzie wykrywać tych "złych kupców” krążą już na temat różne spekulację.

Jak będzie działać aktualizacja Zebra?

Od pewnego czasu doszło do spekulacji, czy Google wykorzysta opinie użytkowników, aby odróżnić zaufane firm od tych złych. Aby to zrobić, Google będzie musiał być w stanie zbadać tony opinii w Internecie i być w stanie wymyślić konsensusu w swojej spółce. Cóż, mogę wam powiedzieć, że dowody wskazują na to, że Google już jest w stanie coś takiego zrobić.. Google już pokazuje oceny sprzedającego w reklamach AdWords. Oceny te są oparte na opinii klientów zebranych przez Google Product Search, który zbiera opinie, w tym z Portfela Google, oraz wielu różnych źródeł w Internecie. Więc kupcy o złych opiniach, uważajcie, lepiej zebrać się w garść i dbać o klienta nawet, jeśli aktualizacja Zebra to tylko spekulacja…

 

Na początku tego roku Google opublikował swoje wyszukiwanie wytyczne dotyczące, jakości sklepu link poniżej. link

Oraz ogólne dotyczące wyszukiwania link
.

Otagowano:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.