Co to jest właściwie te UX?

Niektórzy mogą się zastanawiać, co firma zyskuje dzięki pracy swojego zespołu UX. Atrakcyjność statystyk stron internetowych wynika z tego, że pozwalają na opowiedzenie historii o tym, jak ludzie wchodzą na witrynę, posługują się nią i robią coś, dzięki czemu witryna zapewnia swojemu właścicielowi zysk. Poprzez analizę danych, które mają znaczenie dla decydentów — że praca nad UX przekłada się na powodzenie organizacji. Mówiąc ściślej, dotyczy mierzenia tego, ilu ludzi napełnia koszyki zakupów i dokonuje transakcji, zakłada konta, pobiera prospekty, ogląda ważne filmy, wypełnia formularze bądź w dowolny inny sposób robi coś, czego rzeczywiście od nich oczekujesz. 

Kiedy używasz statystyk stron internetowych w ramach marketingu, cele pozwalają określić efektywność, z jaką kampanie zachęcają gości do podejmowania czynności, które zapewniają organizacji dochód. Istnieją dobre sposoby na powiązanie konkretnych wartości pieniężnych z działaniami na witrynie (pozwalające tym samym odpowiadać na pytania w rodzaju: „Ile warte jest zachęcenie użytkownika do założenia konta?”). Sukces wiąże się z zarabianiem pieniędzy, ale również obejmuje wykonywanie na witrynie czynności, które nie są bezpośrednio powiązane z pieniędzmi, a także rzeczami, które nigdy nie doprowadzą do uzyskania dochodów, ale pozwalają witrynie spełnić swoją funkcję.

Otagowano:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.