budzet - jaki potrzebny na jakas sensowna reklame?

Hejo, moze tu się uda uzyskac odpowiedz, bo na innym forum nie, a sprawa dla mnie pilna, otoz: chcialam sie was spytac ile przecietnie miesiecznie wydajecie na reklame? bede zakladac sklep internetowy, no i of kors w necie tez bede sie promowala, natomiast slyszalam tak robiezne opinie o kosztach tego typu reklamy ze nie jestem w stanie w ogole oszacowac ile musialabym wydac sama na takie cos.

Komentarz

  • a branze chociaz podaj :D kampania na cala polske przy sklepie internetowym pewnie, wiec wyjdzie dosc drogo. lepiej sie chyba pozycjonowac, ale to wyjdzie z kolei dlugo :D
  • Chyba jak ze wszystkim. Tak samo jak w tradycyjnym marketingu bez znajomości tematu nie jesteśmy w stanie ocenić ile wydamy na marketing związany z przedsięwzięciem. Podaj temat to będzie podstawa czegokolwiek.
  • Nie musi wyjść ani drogo ani długo :) Wszystko zależy od konkurencyjności fraz. Efekty pozycjonowania pojawiają się po ok. pół roku (na łatwiejsze frazy, czyli w uproszczeniu takie, na które pozycjonuje się mało stron i są niszowe, można wypozycjonować się szybciej, to działa też w drugą stronę - trudniejsze wymagają większych nakładów pracy). Możesz też zainwestować w kampanię AdWords - zwłaszcza na początku procesu pozycjonowania wspomagają sprzedaż, wraz ze wzrostem pozycji budżet na adwordsy można ograniczyć. Możesz też na początek spróbować tylko AdWords - jeżeli chcesz, możemy pomóc określić budżet, tutaj masz kontakt: https://supremumseo.pl/kontakt/ Najprostsze kampanie można zamknąć w kilkuset złotych. Najlepiej stosować równolegle AdWords i pozycjonowanie :)
  • okej, wiem i znam, obie rzeczy mnie interesuja ale chyba nie bedzie mnie stac poki co :( kilkaset jeszcze wysuplam, ale nie kilka tysiecy, sklep musi najpierw zaczac przynosic jako taki dochod.
  • nie zacznie bez reklamy :)
  • Za 1000 zł możesz już zacząć myśleć i o tym i o tym :) Ale to jest kwestia zależna od wspomnianej konkurencyjności fraz. Zgłoś się do nas, możemy za darmo przygotować dla Ciebie ofertę, wtedy dowiesz się, jaki budżet jest potrzebny na promocję Twojego sklepu. Jeżeli w branży jest spora konkurencja, to nakłady finansowe będą musiały być większe, ale i to można nieco “obejść” posiłkując się frazami typu longtail, czyli bardziej szczegółowymi.
  • no dobra, tylko mi trzeba wytlumaczyc co jest co, kojarze jakies podstawy ale sie nie znam :)
  • Pytaj, odpowiemy w miarę możliwości.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.