jak szybko poprawić pozycje strony w wyszukiwarce?

od razu chcę uprzedzić, że w tym temacie jestem zielony i tak tylko orientacyjnie chce się czegoś dowiedzieć. Pytanie szybkie takie jak w temacie. Moze są jakieś sprytne metody na szybkie pozycjonowanie? z góry dzięki za pomoc.

Komentarz

szybko to sie raczej nie da jesli chcesz to zrobić dobrze. W najlepszym przypadku możesz dostać bana za jakieś zle praktyki albo twoja strona zniknie z indeksu google jak się jeszcze bardziej postarasz. W tym przypadku lepiej działać rozsądnie, bo ta robota wymaga czasu, jak chcesz widzieć poprawę.
  • Dokładnie! nic na szybko tutaj dobrze nie zdziałasz. poczytaj sobie w necie o przykładach takich cwaniaczków, którzy później próbowali odkręcać swoje błędy.
  • Nie wiem, co masz na myśli, mówiąc “sprytne” ;) Metody, które wykorzystywane są podczas pozycjonowania stron, możemy podzielić na takie, które są dozwolone - określane jako white hat SEO oraz takie, które są niedozwolone przez regulaminy wyszukiwarek - black hat SEO. Do podstawowych błędów możemy zaliczyć:
    - przesadne umieszczanych słów kluczowych na stronie,
    - nieadekwatnie dobrane słowa kluczowe, które nie są związane z tematyką danej strony,
    - kopiowanie treści z innych witryn na naszą stronę,
    - cloaking, czyli działania, które udostępniają wyszukiwarkom inną treść niż ta, która widoczna jest dla użytkowników, 
    - drastyczny wzrost liczby linków, które pojawiły się w zbyt dużej ilości w krótkim czasie.
    Z tych metod nie warto korzystać, bo poprawianie takich błędów będzie dodatkowo utrudniało pozycjonowanie strony.

dzieki za wszystkie odpowiedzi, nie znam się na tym wiec dlatego zapytałem, w kazdym razie wiem juz czego nie robić. Nie planuje żadnych nielegalnych ruchów tylko poszukam specjalistów, którzy zajmą się moją stroną. Sciąganie takiego bana pewnie nie jest proste.